enne chiel....
GRID Steamsales tot 25/6 19:00
Gepost 25 juni 2010 - 20:25
Delerium, op 24 June 2010 - 21:29 PM, zei:
Regelmatig spelen we GRID met een aantal bokken en mensen van de NoTalent clan.
Grid is tot 25/6 19:00 in de aanbieding voor €4,75.
Ik zou zeggen kopen en mee gamen gekken
Grid is tot 25/6 19:00 in de aanbieding voor €4,75.
Ik zou zeggen kopen en mee gamen gekken
En als je dan inlogt uitgemaakt worden voor noobje of prudsertje .................. no thanx, ik pas.
Gepost 27 juni 2010 - 09:49
Deadeye, op 25 June 2010 - 21:36 PM, zei:
Daar hoef je niet voor in te loggen prudser!
En ik ben daar nog blij mee ook hahahahahahaharhar.gif" />
NERDS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nerd
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken Nerd is een pejoratieve term welke wordt gebruikt voor mensen die weigeren deel te nemen aan de populaire cultuur van jongeren. Mode en trends worden bewust niet gevolgd vanwege een sterke afkeer van de banaliteit van de grote groep. Sommigen ontlenen hieraan een gevoel van trots en eigenwaarde.
De stereotype nerd wordt gekenmerkt door een bril en een eenvoudige kledingstijl. Hij is wars van sport of andere sociale activiteiten waarbij sociale status een belangrijke rol speelt. Hij verafschuwt trends en mode, is een streber met betrekking tot zijn studie en beoefent een hobby welke doorgaans als stoffig wordt beschouwd; zoals postzegels verzamelen of insecten prepareren. Maar is tevens is hij zeer bedreven in het werken met de computer en ontwikkelt zelf software hiervoor.
Het beeld van de stereotype nerd is vooral gevormd door de moderne media, zoals in de televisie sitcom Family Matters waar acteur Jaleel White het karakter Steve Urkel op een karikaturale wijze gestalte geeft als brildragend jongetje met een door gele bretels hoog opgetrokken broek, een rode geruite blouse die helemaal is dichtgeknoopt en sprekende met een piepstemmetje.
En hier hoor gelukkig niet bij hahahahahahaha , al hoe wel heb wel een brilletjuh
Gepost 27 juli 2010 - 20:47
Delerium, op 27 juli 2010 - 14:06 , zei:
Hoe is GRID bevallen Mrice?
met dat kud steam kan je ook alles bijhouden...
Was fff een testje of GRID nou wel te rijden is.
Eerst was het 5 FPS en nou is het goed te doen.....
Nou nog eens zin hebben / maken
When designing something to be completely idiot proof,
never underestimate the ingenuity of a complete idiot.
never underestimate the ingenuity of a complete idiot.

Log in
Registreer
Help 

Multi quote