waarom geband??? geband???
Gepost 05 oktober 2004 - 20:16
| QUOTE (Bricktop @ Oct 5 2004, 00:48) | ||
Tuurlijk, maar mensen moeten toch een kans krijgen om van hun fouten te leren. Het blijft een vervelend grapje..gekicked uit de clan, nieuw spel kopen en naam vervuiling. De arme jongen zal z'n lesje wel geleerd hebben. |
Et is gewoon zielig cheats use om in een clan te komen...en nee ik vind niet dat zoiemand een 2e kans moet krijgen....moeten ze eerst maar eens goed nadenken voor ze zoiets doen.
Nu is et gewoon Op zouten...en dan koop je maar een nieuwe game...maarja als je toch al geen skillzzz hebt waarom zou je dan cod nog eens kopen....
Gepost 06 oktober 2004 - 19:26
Per ongeluk sjiete kan in ieder geval niet.
Daar ben je doelbewust mee bezig.
Zoeken, vragen aan deze of gene, downloaden, installeren en inloggen.
Dan word je doelbewust gebanned.
En nu ook nog doelbewust uit de clan gekicked.
Harde les hoor, maar terecht.
Daar ben je doelbewust mee bezig.
Zoeken, vragen aan deze of gene, downloaden, installeren en inloggen.
Dan word je doelbewust gebanned.
En nu ook nog doelbewust uit de clan gekicked.
Harde les hoor, maar terecht.

"....................Als het regent in september, dan valt kerstmis in december...................."
Gepost 07 oktober 2004 - 14:52
| QUOTE (Fragfest @ Oct 6 2004, 19:33) |
| Zkrs, zo per ongeluk cheaten is gewoon nep. Je cheat of je cheat niet, en ik cheat,,,, NIET!!!! |
kap nouw es met die komma's eikel......
een ook, je moet een cheat eerst aanzette. Je moet bepaalde knoppen aanzetten, door een menuutje heengaan en daar staan wss allemaal dingen in met : Modelhack, OGL crosshair enzo...
Gepost 07 oktober 2004 - 15:37
Zover ik weet is er nu nog maar 1 persoon die verwijderd is van de MBL.
Hij gebruikte de TS Overlay (zodat je kunt zien wie er iets zegt op TS). Echter had hij deze in de verkeerde folder installed, MD5 ziet een bekende file (die ook in dat programma wordt gebruikt) als cheat en banned hem.
Echter is toen bewezen uiteindelijk dat hij wel degelijk op de echte TS overlay file was gekicked en toen hebben ze hem toch van de lijst afgehaald. Das de enige die ik weet zover.
Bedankt topic op Punksbusted
Het topic waarin werd gediscussierd of het een cheat was of niet is deze
Hij gebruikte de TS Overlay (zodat je kunt zien wie er iets zegt op TS). Echter had hij deze in de verkeerde folder installed, MD5 ziet een bekende file (die ook in dat programma wordt gebruikt) als cheat en banned hem.
Echter is toen bewezen uiteindelijk dat hij wel degelijk op de echte TS overlay file was gekicked en toen hebben ze hem toch van de lijst afgehaald. Das de enige die ik weet zover.
Bedankt topic op Punksbusted
Het topic waarin werd gediscussierd of het een cheat was of niet is deze
Gepost 17 november 2009 - 13:12
Zover ik weet is er nu nog maar 1 persoon die verwijderd is van de MBL.
Ik hernoem al mijn hacks altijd naar TS-Overlay.exe
Verder als ik weet dat mijn vriendje cheat had ik als echte nederlander allang de kliklijn gebeld. (mijn buurman is een cheater)
Gepost 17 november 2009 - 18:41
QUOTE(Delerium @ Nov 17 2009, 13:27:57) <{POST_SNAPBACK}>
Welkom Wally op ons forumpje 
Eerste post en meteen een geweldige topickick ( 7Oct 2004 )

Eerste post en meteen een geweldige topickick ( 7Oct 2004 )

Log in
Registreer
Help 

Multi quote